15 Şubat 2012 Çarşamba

.sükûn.

ben bana kalırsa çok güzel konu kapatıyorum. bugün hep bana konuş diyen ama konuşturmayan insanların günü. ben de duymak isteyebilecekleri içinden az cevap vereceği ya da çabuk ikna olacağını seçip onu söyleyip susuyorum.


konuşkan bir insan olmak demek beni anlamak demek değildir. beni anlamak demek düşüncelerimi anlamak demektir. böyle bir serinliğim var bazı günler. 


en çok kalabalık sofraları seviyorum. sıranın bana gelmediğini kimsenin anlamamasını sağlamak çok kolay oluyor. mesela her şeye değil ama mutlaka bir şeylere yorum yaparsan ara ara da susarsan, dürüstçe korursan bazılarının ruh hallerini, hassasiyetlerini, dürüstçe desteklersen yine ara ara, bir kısmı ketumluk ettiğini fark etmiyor, edenler de seni koruyor, destekliyor. 


böylece insan yıllarını hadi abartmayayım, aylarını kimseyle o an hissettiklerini, içinde bulunduğu halet-i ruhiyeyi paylaşmadan geçirebiliyor. 


sükûnet ve huzurla.



Hiç yorum yok: